Woensdag Huski Safari en Noorderlicht Safarj

26 februari 2020 - Pudasjärvi, Finland

De zon schitterde aan de hemel en er was nog veel sneeuw bijgevallen. Na t ontbijt op pad naar de Huskifarm. Daar aangekomen vonden we het eerst wat zielig. Geblaf, gepiep en getrek aan touwen maar de gids vertelde dat ze gewoon heel graag willen rennen. Als we stil stonden piepte ze gewoon omdat ze verder wilden. Soms reed een huskislee voor je te langzaam en dan kon je de honden van de slee achter je aaien omdat ze zo dicht bij je kwamen rennen. Ook een drol tussen de sledes door was niet ongewoon. De pauze was fijn met heerlijke tosti's, soep en thee en de honden lagen even te rusten en te rollen in de sneeuw. Natuurlijk konden we foto's maken en de honden aaien! Schitterend weer, geweldig mooie omgeving, lieve honden....een bijzondere ervaring! Het Noorderlicht hebben we helaas niet meer gezien maar de mannen hebben wel lekker kunnen racen met de scooters! Weltruste

1. RINA Van Grinsven:
    27 februari 2020
    Wel boffen met dat mooie weer .Een aparte ervaring ,,mooie foto, s en weer een ervaring rijker .Groetjes uit Den Dungen.👍😍